Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 18.11.2017, 15:08

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [63]
ЗНО [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Доповідь психолога

08 листопада 2016 року на базі НВК «Гелікон» відбувся семінар «Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»

Доповідь  психолога

Сьогодні освіта України, як відомо, переживає не найкращі часи, що природно породжує виникнення у батьків численних  претензій як до школи, так і до системи освіти вцілому. На жаль, з кожним роком зростає відсоток сімей, в яких виховуються  діти з особливими освітніми потребами. Спроби включити їх в загальноосвітній процес тривалий час наражалися на числення перешкоди, хоч усі добре розуміли, що діти з ососбливими потребами вимагають рівних можливостей соціалізації, які надає їм інклюзія. 

Довгий час школи не готові були ні технічно, ні методично, ані на кадровому рівні навчати і виховувати таких дітей. Інклюзія здійснювалася здебільшого на ентузіазмі освітян. На щастя, останнім часом відбулися відчутні зрушення у розв’язанні  важливих питань  інклюзивного навчання: перехід від формального його впровадження до реальних дій.

Так із цього навчального року в нашій школі введено посаду асистента вчителя. За підтримки міської влади, відділу освіти, учителі початкових класів, асистент вчителя, працівник психологічної служби школи мали можливість відвідати три навчальні заклади Білої Церкви, перейняти досвід колег Київщини. Це надихнуло нас на ідею розробки проекту «Сенсорна кімната», що дасть можливість створити спеціально спеціально організоване  середовище, з великою кількістю різного виду стимуляторів, котрі впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні та вестибулярні рецептори.

Сенсорна кімната – це, на нашу думку,  важливий засіб для забезпечення індивідуального підходу в умовах упровадження інклюзивного навчання і сприятиме успішному проведенню корекційних занять із дітьми, що мають різні сенсомоторні порушення захворюваннями нервової системи, підвищену агресивність, а також для  допомоги  реабілітації учнів, що зазнали насильства чи потрапили в будь-які  стресові  ситуації.  Заняття в сенсорній кімнаті, на нашу думку, сприятиме також формуванню правильного сприйняття здоровими дітьми фізичних вад однолітків, як цілком нормального явища, ставати добрішими, людянішими. Це, ми впевнені, і є те природне, реальне виховання моральності без патетики та декларацій.

            Наша школа робить тільки перші кроки в впровадженні інклюзивного навчання. І Ми впевнені в свої силах та та будемо докладати максимум зусиль, щоб реалізувати наш проект. 

Категорія: Мої статті | Додав: Ксюха81 (11.11.2016)
Переглядів: 49 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний хостинг uCoz