Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 16.12.2017, 15:48

Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результати навчання за 2015-2016 н.р.

У  2015 / 2016 навчальному році  в  школі І ступеня  навчалося 117 учнів ,   оцінюванню підлягали учні 2-4 класів  з них: відмінників 15 уч. ( 16,5 %), 43 уч. навчалися на достатньому рівні (47,2%), 36 уч.  (39,5%)з середнім рівнем ,1 учень  закінчив рік з початковим рівнем навчання (1 %). Порівнюючи з минулим навчальним роком, спостерігається невелике збільшення кількості   учнів з високим та достатнім рівнем навчання, а також  відслідковується  зменшення  учнів з початковим рівнем навчальних досягнень.

              У школі ІІ ступеня навчалося 129 учнів, з них на 10-12 б. – 10 (7,7%), 7-9 б. – 46 (35,6%) , 4-6 б.- 58 (45%), 1-3 б. –  16 чол.(12,4%).

               У школі ІІІ ступеня навчалося 36 учнів, з яких на 10-12 б.- 5 ( 13,8%),          на 7-9 б. – 14  (38,8%), 4-6 б.- 14 (38,8%) , на 1-3 б. – 1 учень (2,7%)

                                                                                                                                       За підсумками 2015-2016 н.р. учні школи мають такий рівень  навчальних досягнень в порівнянні з першим семестром.

Якість знань  учнів із навчальних предметів за 2015-2016н.р.

 

І

сем

ІІ

сем

І

сем

ІІ

сем

І

сем

ІІ

сем

І

сем

ІІ

сем

І

сем

ІІ

сем

І

сем

ІІ

сем

І сем

ІІ

сем

Предмет

5кл

 

6кл

 

7кл

 

8кл

 

9кл

 

10

кл

 

11

кл

 

Укр. мова

69%

69%

67%

76%

54%

43%

40%

45%

54%

53,5%

67%

65%

77%

70%

Укр. л-ра

75%

76%

79%

76%

54%

54%

40%

45%

60,4%

64,2%

67%

65%

77%

77%

Математ.

53,8%

48,3%

50%

56%

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Алгебра

-

-

-

-

48%

43%

45%

45%

39%

46,4%

57%

66,7%

33%

30,8%

Геометрія

-

-

-

-

52%

43%

45%

45%

42,8%

46,4%

65%

61,9%

33%

30,8

Фізика

-

-

-

-

40,7%

32%

45%

45%

43%

46,4%

65%

66,7%

60%

76,9%

Хімія

-

-

-

-

85,1%

75%

65%

45%

67%

50%

85%

76,2%

100%

100%

Астрономія

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

100

-

Біологія

75%

72%

63%

76%

40%

82%

35%

50%

54%

54%

67%

64%

75%

54%

Географія

-

-

50%

56%

38%

37%

45%

45%

46%

57%

75%

76%

-

-

Англ. мова

46%

51%

44%

44%

38%

39%

50%

50%

61%

61%

66%

66%

69%

69%

Інформат.

64,2%

86,2%

66,6%

84%

66,6%

67,8%

90%

85%

82%

85,7%

95,2%

100%

100%

100%

Історія України

75%

62%

53%

76%

48%

46,4%

50%

50%

67%

64,7%

71%

80%

92%

92%

Всесвітня історія

-

-

53%

76%

51%

60,7%

55%

55%

57%

64%

95%

85%

100%

100%

Правознав.

-

-

-

-

-

-

-

-

60%

60,7%

71%

80%

-

-

Трудове навчання

100%

100%

100%

92%

85%

86%

65%

75%

93%

93%

-

-

-

-

Технології

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

85%

80%

100%

100%

Художня  культ.

-

-

-

-

-

-

-

-

75%

-

90%

-

100%

-

Економіка

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

75

85

Рос. мова

78,5%

75,8%

71%

88,0%

66,6%

60,7%

50%

55%

64,2%

64,3%

-

-

-

-

Заруб.літ.

89%

86%

79%

76%

61,4%

69%

55%

60%

64,2%

57%

71,4%

71%

76,4%

76%

Етика

-

-

92%

92%

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Фінансова грам.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

70%

75%

-

-

 

Рівень  навчальних досягнень учнів ( 2015-2016н.р.)

клас

к-сть учнів

вис.рів.

дост.рів.

серед.

поч.

2

25

5

14

6

0

3-А

20

4

6

9

1

3-Б

21

3

11

7

0

4

24

3

8

13

0

5

29

0

12

13

4

6

25

3

10

10

2

7

28

2

7

16

3

8

20

3

6

8

3

9

28

2

11

11

4

10

21

5

9

6

1

11

13

1

4

8

0

ВСЬОГО

254

31

98

107

18

 

За результатами 2015-2016 навчального року закінчили школу на бали високого рівня 31 учень, що становить 12,2 %, достатній рівень мають 98 учнів – 38,6 8%.  Якість знань – 50%.

Важливим питанням роботи школи є діяльність початкової ланки освіти, яка нині реалізує нові програми, структуру та зміст навчання. Під час аналізування роботи вчителів початкових класів можна відзначити, що вони проводять відповідну роботу з дітьми, ведуть поетапно своїх вихованців у Країну знань, запроваджують особистісно зорієнтоване навчання. Учителі разом із своїм керівником МО Чудан Н.В. діляться досвідом роботи, вивчають проблемні питання, проводять уроки, виховні заходи, співпрацюють із батьками та вчителями- предметниками.

Читання є основною формою засвоєння знань, здобуття різноманітної інформації. На уроках читання вчителі початкових класів Чудан Н.В., Лісна Ю.І., Дудко Ю.І., Голуб С.І.,  Омеляненко Є.А. надають увагу виявленню в дітей рівня сформованості способів і навичок читання. Кожен учитель 1-4-х класів веде зошит обліку навичок читання. Більшість учнів читають свідомо, правильно, виразно і нормальним темпом, хоча з окремими учнями ще потрібно допрацювати. На постійному контролі адміністрації школи перебуває це питання стосовно 5 класу, де деякі учні не вкладаються у нормативи з читання. Таким дітям рекомендовано частіше відвідувати бібліотеку, читати тексти вголос, учителю Арендаренко І.С.– розвивати зв’язне мовлення учнів. Учителям Омеляненко Є.А., Дудко Ю.І., Лісній Ю.І.  ще необхідно звернути увагу на інтонаційне, виразне читання, привчати дітей читати періодичну пресу. 

У травні- червні 2016 року була проведена державна підсумкова атестація 4,9,11 класах.

Результати ДПА (4 кл.)

Навчальний предмет

Загальна кількість учнів 4-х класів

Кількість учнів, які складали атестацію

Рівень навчальних досягнень (кількісні показники)

початковий

середній

достатній

високий

1.

Українська мова (мова)

24

23

0

5 ( 21,7%)

10 (43,4 %)

8 (35 %)

2.

Літературне читання

24

23

0

2(8,6 %)

9(39,2%)

12 (52,2%)

3.

Математика

24

24

4 (16,6 %)

2 (8,3%)

12 (50 %)

6(25 %)

 

Типові помилки

 

Математика:

неправильне розв’язання задачі на три дії  - 5 уч.;

     завдання відкритого типу з короткою відповіддю – 7 уч;

     завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох запропонованих- 9 уч.;

помилки  на встановлення послідовності дій2 уч.

Українська мова:

    написання слів з ненаголошеними голосними   Е, И в коренях – 3 уч.;

    пропуск та заміна букв у словах – 7 уч.;

    визначення головних членів речення – 5 уч.;

    складання плану до списаного тексту – 2 уч.;

    побудова речення під час виконання творчого завдання - 11уч..

Літературне читання:

    завдання до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох  

    запропонованих – 4 уч.;

    завдання до тексту на визначення дійових осіб твору - 2 уч.;

    завдання до тексту відкритого типу з короткою відповіддю – 2 уч.;

    вміння висловлювати власні думки відповідно до змісту прочитаного тексту 7 уч.

Результати  ДПА (9 клас)

Навчальний предмет

(усі предмети інваріантної складової робочих навчальних планів)

Загальна кількість учнів 9-х класів

Кількість учнів, які звільнені від ДПА

Кількість учнів, які складали ДПА

Рівень навчальних досягнень учнів

(кількісні показники)

початковий

середній

достатній

високий

1.

Українська мова (диктант)

28

0

28

5

6

9

8

2.

Математика

28

0

28

7

7

6

8

3.

Предмет за вибором (правознавство)

28

0

28

4

6

7

11

Результати  ДПА (11 клас)

Навчальний предмет

(усі предмети інваріантної складової робочих навчальних планів)

Загальна кількість учнів 11-х класів

Кількість учнів, які звільнені від ДПА

Кількість учнів, які складали ДПА

Рівень навчальних досягнень учнів

(кількісні показники)

початковий

середній

достатній

високий

1.

Українська мова  (ЗНО)

13

0

13

0

9

4

0

2.

Математика

( ЗНО)

13

0

2

0

1

1

0

3.

Історія України

(ЗНО)

13

0

11

1

10

0

0

4.

Іноземна мова

(англійська мова)

13

0

13

0

4

6

3

          Аналіз результатів засвідчив, що випускники школи засвоїли навчальний матеріал переважно на достатньому та середньому рівнях навчальних досягнень. Проте жоден випускник не підтвердив своїх  річних оцінок на ДПА у формі ЗНО з історії України .

       Забезпечувалися сприятливі умови для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку; обдаровані учні залучалися до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації; удосконалювалася робота щодо вибору форм і методів співпраці з обдарованими учнями.

Систематично оновлювалася картотека банку «Обдарована дитина».

Педагоги школи вивчали нормативні документи, що регламентують роботу з обдарованими учнями.

З обдарованими учнями проводилися індивідуальні заняття, консультації, вони були активними учасниками проведення предметних тижнів, шкільних та міських олімпіад, конкурсів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний хостинг uCoz